Reklama

Beyonce najbardziej wpływową celebrytką w social media

Beyonce nazwana została najbardziej wpływową gwiazdą w mediach społecznościowych. Oszacowano, że każdy publikowany przez nią post wart jest około milion dolarów.

Według najnowszych danych to Beyonce jest królową mediów społecznościowych

Analizy gwiazdorskich kont w mediach społecznościowych podjęła się firma D’Marie Analitycs. Na potrzeby badania stworzono specjalny algorytm, który analizował posty znanych osób na Facebooku, Instagramie i Twitterze, a także brał pod uwagę autentyczność treści, liczbę fanów i obserwujących, zaangażowanie internautów, a także klikalność linków, które udostępniały gwiazdy.

Reklama

Według zebranych danych, jeden post Beyonce w mediach społecznościowych, ma wartość miliona dolarów. W ten sposób amerykańska wokalistka znalazła się na szczycie najbardziej wpływowych celebrytów w mediach społecznościowych.

Przypomnijmy, że w 1 lutego Beyonce na Instagramie poinformowała o tym, że jest w ciąży. Fotografia gwiazdy z ciążowym brzuszkiem w ciągu ośmiu godzin stała się najpopularniejszym zdjęciem w serwisie (obecnie ma ponad 10,8 miliona polubień), bijąc poprzedni rekord należący do Seleny Gomez.

Po ogłoszeniu Beyonce szał wybuchł również na Twitterze. W ciągu 45 minut od podania informacji przez Queen B opublikowano pół miliona wpisów dotyczących ciąży wokalistki. W ciągu pierwszego kwadransa od wiadomości, internauci publikowali około 17 tys. tweetów na minutę.

Zresztą piosenkarka w poprzednich latach również udowadniała, że bez najmniejszego wysiłku potrafi bić rekordy w sieci. Tak było m.in. w 2011 roku, kiedy to wokalistka w trakcie MTV VMA potwierdziła, że jest w pierwszej ciąży oraz w 2013 i 2016 roku, kiedy bez zapowiedzi wypuściła do sieci swoje albumy - odpowiednio "Beyonce" i "Lemonade".

"To niesamowite, że możemy obserwować taką indywidualność, która rzadko używa mediów społecznościowych, a publikuje przede wszystkim autentyczne, niereklamowe treści i staje się najbardziej cenioną jednostką w social media dla reklamodawców" - podsumował badania szef D'Marie, Frank Spadafora.

"Uważam, że publikowanie przez nią ekskluzywnych i aktualizowanych treści powoduje takie szaleństwo wśród jej fanów. To wspaniała lekcja dla wszystkich, którzy publikują przesadnie dużo obrandowanej i bezmyślnej treści na swoich profilach, aby wciąż być przodem do swoich odbiorców. W dzisiejszych czasach mniej znaczy więcej" - dodał Spadafora.

Beyonce na Instagramie obserwuje ponad 98 milionów użytkowników. Najpopularniejsza w tym serwisie jest Selena Gomez (116 milionów obserwujących). Na Facebooku Beyonce śledzi ponad 64 miliony fanów (najpopularniejsza w tym serwisie jest Shakira - 104 miliony fanów), a na Twitterze ponad 14 milionów użytkowników (liderką w tym serwisie jest Katy Perry - 96 milionów obserwujących). Te liczby sprawiają, żę Beyonce jest dopiero 22. najczęściej śledzoną gwiazdą w sieci, jednak nie umniejsza to wartości jej wpisom.

Na drugim miejscu wśród gwiazd o największych wpływach w mediach społecznościowych znalazła się wspomniana Selena Gomez. Jeden jej post w social media wyceniono na 775 tys. dolarów.

***Zobacz materiały o podobnej tematyce***

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: beyonce

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje