Reklama

Bestsellerowy debiut rapera

Na 1. miejscu amerykańskiej listy najpopularniejszych płyt znalazł się pochodzący z Atlanty B.o.B. z debiutanckim albumem "The Adventures of Bobby Ray".

Płyta 21-letniego hiphopowca promowana była singlem "Nothin' On You", który okazał się wielkim przebojem i dotarł na 1. miejsce listy przebojów "Billboardu". Kolejnym utworem pilotującym to wydawnictwo był "Airplanes", w którym gościnnie występuje Hayley Williams z Paramore. Zresztą gości na albumie "The Adventures Of Bobby Ray" jest znacznie więcej - usłyszeć można również takich wykonawców jak Lupe Fiasco, T.I., Playboy Tre, Rivers Cuomo, Janelle Monae i Eminem.

Reklama

Debiutancka płyta B.o.B. odnotowała tygodniową sprzedaż na poziomie 84 tysięcy egzemplarzy.

Zobacz klip do "Nothin' On You":

Ubiegłotygodniowy lider zestawienia, ścieżka dźwiękowa do odcinka serialu "Glee" poświęconego Madonnie, spadła na miejsce 10. Na "The Power Of Madonna" (29 tys.) usłyszeć można największe przeboje Madonny w nowych aranżacjach, w wykonaniu obsady serialu.

2. miejsce utrzymał countrowy zespół Lady Antebellum z albumem "Need You Now" (76 tys.). Na 3. pozycji znalazła się rockowa grupa Bullet For My Valentine z płytą "Fever" (71 tys.) - to najwyższe miejsce w karierze formacji.

Na 4. miejscu mamy młodego, kanadyjskiego wokalistę r'n'b Justina Biebera i album "My World 2.0". Tuż za nim figuruje ścieżka dźwiękowa do filmu "Iron Man 2", zawierająca największe przeboje australijskiej grupy AC/DC. 6. miejsce to Usher z szóstą płytą w swoim dorobku - "Raymond v Raymond". Wydawnictwo promowane było singlem "OMG", nagranym wraz z Will.i.amem.

Na 7. miejscu znalazła się Melissa Etheridge i longplay "Fearless Love" (41 tys.). 8. miejsce to debiutancki album "Sparks Fly" (36 tys.) 16-letniej aktorki Mirandy Cosgrove, która typowana jest na kolejną gwiazdkę pokroju Miley Cyrus, Seleny Gomez czy Demi Lovato. Czołową dziesiątkę zestawienia uzupełnia przebojowa składanka "Now 33" (30 tys.).

Łączna, tygodniowa sprzedaż płyt w USA wyniosła 5,46 mln egzemplarzy, co jest wynikiem gorszym o 11% w stosunku do analogicznego okresu 2009 roku.

Billboard

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: debiut

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje