Reklama

Wytwórnie są ślepe i głupie

Lemmy, niezniszczalny lider Motorhead, w mocnych słowach skrytykował firmy płytowe.

Rockman jest zaskoczony faktem, że wytwórnie tak późno zaczęły zdawać sobie sprawę z potęgi internetu i adaptować do nowych warunków.

Reklama

Lemmy twierdzi, że koncerny w pełni zasłużyły na trwający od kilku lat spadek sprzedaży płyt, który jest między innymi efektem piractwa internetowego i coraz mocniejszego rynku sprzedaży muzyki cyfrowej:

"Oni strzelają sobie samobóje, prawda? Chodzi mi o to, że wytwórnie są zbyt głupie i nie dociera do nich to, co się dzieje" - mówi Lemmy w rozmowie z magazynem "Metal Edge".

"Przecież piep***ny internet ma już tyle lat! A oni nic, byli i są ślepi na wszelkie oczywiste dowody. Dalej robią te same błędy".

"Jedyny ich pomysł to podnoszenie cen płyt. Ale to się już wkrótce obróci przeciwko wytwórniom. Osobiście daje im jakieś 10 lat. Później wylatują z tego interesu" - kończy lider Motorhead.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Motorhead | wytwórnie

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje