Premiera w kawiarniach!
Najnowszy album Paula McCartney'a będzie mieć dość niezwykłą promocję w dniu premiery.
Nowe dzieło Paula McCartney'a "Memory Almost Full" ukaże się na całym świecie 5 czerwca.
W związku z tym, że wydawcą tej płyty jest nowa wytwórnia płytowa, należąca do międzynarodowej sieci kawiarni Starbucks, album ten doczeka się tego dnia wyjątkowej promocji.
Otóż wybrane kawiarnie tej sieci aż z 29 krajów będą odtwarzać cały album legendarnego Beatlesa przez cały dzień. Szefowie wytwórni Hear Music szacują, że jego nowe piosenki usłyszy tego dnia ponad 6 milionów osób na całym świecie.
"Klienci od Taipei do Topeki mają możliwość doświadczenia tego nadzwyczajnego albumu w czasie 24 godzin" - mówi prezydent firmy Starbucks Entertainment, Ken Lombard.
Ogółem aż 10 tys. kawiarni zagra album McCartney'a 5 czerwca.
Tymczasem rasa koncertowa promująca "Memory Almost Full" rozpocznie się najwcześniej w 2008 roku. McCartney zamierza bowiem sfinalizować najpierw rozwód z Heather Mills.