Eska TV
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Teledyski
Rankingi
Artyści
Płyty
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Muzyka
Eska TV
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Teledyski
Rankingi
Artyści
Płyty
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzja
Kubańczyk "W zeszłym roku": płyta kontrastów [RECENZJA]
Recenzja
IGNACY "Central Park": początek czegoś wielkiego [RECENZJA]
Reklama
Recenzja
Michał Szczygieł "Michał Szczygieł": dobitny przykład generycznego popu [RECENZJA]
Recenzja
Olivia Rodrigo "GUTS": Więcej niż Avril [RECENZJA]
Recenzja
Kim Nowak "My": Minuty lecą i dni, a oni grają [RECENZJA]
Recenzja
Kasia Lins "Omen": mroczna opowieść o miłości [RECENZJA]
Recenzja
Kortez "Naucz mnie tańczyć": Drobne remonty w domu [RECENZJA]
Recenzja
Włochaty "Miłość, Pokój, Zamieszki": wcisnęli przycisk "reset" [RECENZJA]
Recenzja
Żabson i Kronkel Dom "Macrodosing": Tego już nic nie uratuje [RECENZJA]
Recenzja
Matteo Bocelli "Matteo": Dość ojcowskich rad [RECENZJA]
Recenzja
Kwiat Jabłoni "Pokaz slajdów": Życzymy sobie pokoju [RECENZJA]
Recenzja
Barto Katt "Sookie": Obiecał płytę życia i słowa dotrzymał [Recenzja]
Recenzja
Sarsa "*jestem marta": Nareszcie u siebie [RECENZJA]
Recenzja
Przez nową płytę The Rolling Stones dostałem gęsiej skórki. Nie grali tak od dekad
Recenzja
Thirty Seconds to Mars "It's The End of The World But It's Beautiful Day": Muzyka generatywna [RECENZJA]
Recenzja
Laura Marano "I May Be An Actress, But I Can't Fake How I Feel": trochę jak ze starego Hollywoodu [RECENZJA]