The Voice Of Poland
Reklama

"Mam talent" bez konkurencji (wyniki oglądalności)

"Mam talent" zaliczył najsłabszy start z dotychczasowych sześciu edycji (3,1 mln widzów), ale i tak show TVN w ten weekend nie miał konkurencji.

Jesień z talent show ruszyła na dobre. 1 września wystartowała szósta edycja "Must Be The Music" (Polsat), tydzień później dołączyli "Mam talent" (TVN) i trzecia odsłona "The Voice of Poland" (TVP2).

W "Mam talent" zaszła jedna zmiana w jury - uważanego za drętwego Roberta Kozyrę zastąpił Agustin Egurrola. Bohaterką pierwszego odcinka była malująca piaskiem Tetiana Galitsina z Charkowa. Jej urzekający występ zobaczyło 3,1 mln Polaków.

Czy jurorzy "Mam talent" łatwo się wzruszają?:

Reklama

Dzień Dobry TVN/x-news

Pierwsze odcinki poprzednich edycji przyciągały od ponad 3,3 mln widzów (piąta) do nawet 4,3 mln (druga).

Drugie miejsce wśród weekendowych talent show zajął "Must Be The Music" - drugi odcinek przyciągnął 2,51 mln, wzrost o ok. 80 tys. To jednak najsłabsze wyniki w dotychczasowej historii tego programu, choć od tego sezonu "MBTM" rywalizuje bezpośrednio z kuchennym reality show "Masterchef" (TVN - 2,47 mln widzów).

Słabe nastroje panują zapewne również w ekipie "The Voice of Poland". Magnesem dla telewidzów miało być odświeżone jury (Edyta Górniak i Maria Sadowska zamiast Justyny Steczkowskiej i Patrycji Markowskiej), tymczasem okazało się, że pierwszą część programu zobaczyło zaledwie niewiele ponad 1,5 mln widzów (druga część przyciągnęła 1,8 mln). Nawet krytykowana za niską oglądalność pierwsza edycja "The Voice of Poland" średnio miała ponad 2,2 mln widzów.

Czytaj nasze relacje:

Ukrainka podbiła polski "Mam talent"

"Must Be The Music": Jak przekonać Korę?

"The Voice of Poland": Edyta Górniak "obraża" Marię Sadowską

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy