Must Be The Music
Reklama

"Must Be The Music" zarobił najwięcej

Wciąż nie wiadomo, jakie będą dalsze losy programu "Must Be The Music", ale pojawił się argument przemawiający za kontynuowaniem sprawdzonego formatu.

Wciąż nie wiadomo, jakie będą dalsze losy programu "Must Be The Music", ale pojawił się argument przemawiający za kontynuowaniem sprawdzonego formatu.
Jury "Must Be The Music" z Olgą Garstką /Fot. Paweł Wrzecion /MWMedia

Przypomnijmy, że na początku maja zakończyła się 11. edycja "Must Be The Music". Uczestników muzycznego show Polsatu oceniali Kora, Elżbieta ZapendowskaAdam Sztaba (w jury od samego początku) oraz Tymon Tymański, który zastąpił Piotra Roguckiego.

W ostatniej odsłonie "Must Be The Music" zobaczyliśmy więcej odcinków castingowych, a na żywo był tylko połączony w jedno półfinał i finał.

Do tej pory było tak, że podczas odcinków na żywo ogłaszano terminy castingów do kolejnej edycji. Teraz tak się nie stało, co sprawiło, że rozpoczęły się spekulacje na temat dalszych losów programu.

Reklama

11. edycja zanotowała średnią oglądalność na poziomie niewiele ponad 2 mln widzów. W grupie komercyjnej (16-49) ten wynik wynosił już niewiele ponad 800 tys. widzów.

Program Polsatu pobił za to konkurencję w kategorii największe wpływy reklamowe. Serwis Wirtualnemedia.pl podaje, że wyniosły one 28,96 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). "MBTM" w tyle pozostawił "Taniec z gwiazdami" (26,44 mln), "MasterChef Junior" (26,30 mln) czy "Twoja twarz brzmi znajomo" (23,18 mln).

Stacja na razie nie ujawniła, czy w jesiennej ramówce znajdzie się miejsce dla "Must Be The Music" - był to najdłużej nadawany bez przerwy muzyczny talent-show.

11. sezon wygrała 16-letnia Olga Garstka, która pokonała obdarzonego kobiecym głosem Michała Matuszewskiego.

Co wiesz o "Must Be The Music" - sprawdź się:

INTERIA.PL/Wirtualnemedia
Dowiedz się więcej na temat: Must be the Music
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy