The Voice Of Poland
Reklama

"X Factor" leci na łeb, na szyję!

W miniony weekend (6-7 kwietnia) największą popularnością wśród telewizyjnych konkursów wokalnych cieszyło się "Must Be The Music. Tylko Muzyka".

Nadawane w niedzielny wieczór polsatowskie show "Must Be The Music. Tylko Muzyka" obejrzało ponad 3,4 mln telewidzów. To najlepszy wynik spośród wszystkich telewizyjnych konkursów talentów.

Jednocześnie to rezultat dużo słabszy od oglądalności poprzedniego odcinka "Must Be The Music. Tylko Muzyka". Emitowany 25 marca show (programu nie pokazano w Wielką Niedzielę) obejrzało około 4 mln widzów.

Kolejny z rzędu spadek oglądalności zanotował tvn-owski "X Factor". W sobotę Kubę Wojewódzkiego i spółkę obejrzało zaledwie 2,7 mln osób.

Reklama

Jeszcze tydzień temu show miał oglądalność na poziomie 3 mln, a dwa tygodnie temu aż 3,8 mln telewidzów.

Wzrost zanotował natomiast "The Voice Of Poland", któremu zabrakło tylko około 200 tysięcy telewidzów, by przeskoczyć popularność "X Factor". Poprzednio program obejrzało ponad 2,1 mln osób.

Przeczytaj również:

"Must Be The Music" łączy pokolenia

"The Voice Of Poland": Trudne wybory jurorów

"X Factor": Mamy komplet finalistów!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: The Voice Of Poland | Must be the Music | X-Factor | oglądalność
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy