The Voice Of Poland
Reklama

"X Factor" jako jedyny traci widzów

Powoli, ale systematycznie oglądalność "X Factora" spada. Od startu trzeciej edycji show TVN-u stracił ponad 330 tys. widzów.

Tym razem Kubę Wojewódzkiego, Czesława Mozila i Tatianę Okupnik w roli jurorów obejrzało 3,57 mln widzów. Oznacza to spadek widowni "X Factora" o ok. 30 tysięcy w porównaniu z poprzednim odcinkiem.

Trzecia edycja wypada słabiej także na tle dwóch poprzednich serii - poza pierwszym odcinkiem, który cieszył się lepszą oglądalnością niż w drugim sezonie (ponad 3,8 mln kontra niespełna 3,3 mln).

Dzwonkiem alarmowym może być dodatkowo rosnąca oglądalność muzycznych programów konkurencji. Nadawany w niedziele "Must Be The Music" wyraźnie już dystansuje "X Factora". Tym razem program Polsatu dobił już prawie do poziomu 4 mln widzów (ok. 250 tys. w górę).

Reklama

Coraz lepiej spisuje się też bezpośrednio rywalizujący z "X Factorem" "The Voice of Poland". Średnia oglądalność dwóch części show TVP2 wyniosła 2,67 mln (poprzednio ponad 2,1 mln). Oglądalność poprawiła przede wszystkim część druga, która przyciągnęła prawie 3 mln.

Rekordy śrubuje za to nadawany w piątki przez TVP1 serial o Annie German. Opowieść o losach polskiej piosenkarki śledzi już ponad 6,8 mln widzów (wzrost o prawie 900 tys.).

Czytaj nasze relacje z weekendowych talent shows:

Kora do uczestnika "Must Be The Music": Jesteś głuptakiem

"X Factor": Czesław atakuje "Must Be The Music"

"The Voice Of Poland": Baron i Tomson zgarniają perełki

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy