Reklama

Sopot: TVN najsłabiej

Sopot Festival organizowany przez TVN zgromadził mniejszą widownię niż festiwale konkurencyjnych stacji w tym sezonie.

Pierwszy dzień imprezy (konkurs o Bursztynowego Słowika) przyciągnął 2,1 mln osób, drugi (poświęcony pamięci Czesława Niemena) - 2,4 mln. TVN w czasie transmisji festiwalu wybierało średnio 17,6 proc. telewidzów. W tym czasie TVP 2 miała 18,8 proc. średniego udziału w rynku, a Jedynka - 18,5 proc.

Reklama

Sopot Festival zgromadził mniejszą widownię niż festiwale konkurencyjnych stacji w tym sezonie. Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu transmitowany w Jedynce w czerwcu miał 4 mln widzów, TOPtrendy Polsatu (też w czerwcu) - 2,8 mln widzów, a Sopot Hit Festiwal w dniach 7-9 sierpnia oglądało w Dwójce 3,2 mln osób. Tegoroczny wynik imprezy TVN-u jest gorszy od ubiegłorocznego - wtedy Sopot Festival przyciągnął średnio 3,1 mln widzów.

Tegoroczny Sopot Festival był ostatnim w ramach pięcioletniego kontraktu TVN-u z miastem. Stacja nie rozstrzyga na razie, czy będzie się ubiegać o prawa do imprezy na kolejne lata. Natomiast TVP zaprzecza, jakoby chciała w przyszłym roku rozszerzyć swój sopocki festiwal o konkurs Bursztynowego Słowika.

Dane: AGB Nielsen Media Research.

Czytaj też:

Niemen na koniec Sopotu

17-latka z Bursztynowym Słowikiem

Press

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: festiwal | konkurs | Sopot | Sopot Festival | TVN SA

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje