Reklama

Rihanna dla biednych dzieci

Gwiazda muzyki r'n'b Rihanna ma być wizerunkiem najnowszej kampanii domu mody Gucci, organizowanej we współpracy z organizacją UNICEF.

20-letnia piosenkarka, znana z przeboju "Umbrella"oglądać, będzie reklamować kolekcję ubrań i dodatków o nazwie "Tattoo Heart".

Ćwierć dochodów ze sprzedaży produktów promowanych przez Rihannę zostanie przekazana na rzecz organizacji UNICEF, pomagającej ubogim dzieciom i matkom na całym świecie.

Dyrektor kreatywna domu mody Gucci Frida Giannini wyjaśniła, że do wzięcia udziału w projekcie zaproszono właśnie Rihannę ze względu na jej "silną osobowość".

Reklama

"Artystka i zarazem piękna kobieta to idealna postać dla tej kampanii" - powiedziała Giannini.

Zobacz teledyski Rihanny na stronach INTERIA.PL!

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: UNICEF | Rihanna
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama