Reklama

Pepsi: Czas na Shakirę

Coraz więcej wskazuje na to, że Shakira, pochodząca z Kolumbii gwiazda muzyki pop, zaczyna popularnością przewyższać samą Britney Spears. Świadczyć może o tym fakt, iż firma Pepsi zdecydowała się na serię nowych reklam, w których pojawi się właśnie wykonawczyni przeboju "Whenever, Wherever" .

Shakira zaśpiewa nową wersję utworu "The Joy Of Pepsi", który jest niejako hymnem firmy. Co ciekawe wbrew oczekiwaniom wszystkich szefowie koncernu nie zaproponowali tego Britney Spears, która przecież od wielu miesięcy związana jest już z Pepsi gigantycznym kontraktem.

Reklama

Obie panie już od dawna krytycznie wyrażają się na swój temat, a taka sytuacja na pewno dodatkowo pogłębi konflikt. Shakira odebrała bowiem Britney wyłączność na reklamowanie produktów Pepsi i niedługo może pozbawić jej także tytułu "księżczniczki muzyki pop".

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: britney | spears | Britney Spears | Shakira | pepsi

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje