The Voice Of Poland
Reklama

"Must Be The Music" lepszy o włos

Drugi tydzień z rzędu wśród muzycznych talent shows najwyższą oglądalność notuje program Polsatu.

Nadawany w niedzielę "Must Be The Music" utrzymał oglądalność w okolicach 4 mln widzów, minimalnie (o ok. 2 tys.) poprawiając wynik sprzed tygodnia.

Tym razem dystans wyraźnie zmniejszył sobotni "X Factor" (TVN), który po ubiegłotygodniowym spadku notuje wyraźny wzrost o ok. 320 tys. widzów (do poziomu 3,88 mln). Czwarty odcinek może pochwalić się najlepszym wynikiem w tej edycji.

Program TVP2 "The Voice of Poland" złapał lekką zadyszkę. Średnia oglądalność dwóch części show wyniosła 2,36 mln (ponad 300 tys. w dół). Po raz kolejny średnią podciągnęła druga część (prawie 2,7 mln wobec niewiele ponad 2 mln).

Reklama

Czytaj nasze relacje z weekendowych talent shows:

"Must Be The Music": Gdyby pan był szympansem...

Genialna 16-latka podbiła "X Factor"!

Za stary na "The Voice of Poland"?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy