"Puls Biznesu" podliczył ile - w okresie ostatnich 6 miesięcy - media poświęciły na publikacje dotyczące polskich gwiazd. A później wyliczono wartość powierzchni reklamowych, które mogłyby znaleźć się zamiast wspomnianych publikacji.
W ten sposób na szczycie rankingu znalazła się Doda. Według "Pulsu Biznesu" artykuły dotyczące piosenkarki mogłyby posłużyć za powierzchnię reklamową wartą 87,5 mln zł.
Na pozycji 2. znalazł się Robert Kubica. Powierzchnia tekstów o jedynym polskim kierowcy w Formule 1, po zamienieniu na reklamy, kosztowałyby 60 mln zł. Natomiast na 36 mln wycenia się teksty poświęcone Tomaszowi Lisowi.
A jak wygląda cennik reklamowy gwiazd polskiego show biznesu? Wciąż najdroższy jest Michał Wiśniewski (0,8 mln zł), przed Edytą Górniak (0,6 mln zł). Natomiast za Dodę trzeba zapłacić 0,5 mln.