Coldplay na szczycie, katastrofa Feel

"Mylo Xyloto", piąty album w dorobku brytyjskiej grupy Coldplay to najlepiej sprzedająca się płyta w Polsce. Fatalnie radzi sobie album "Feel 3" zespołu Feel: dopiero 30. miejsce zestawienia.

Wydawnictwo Coldplay, nagrane we współpracy z Brianem Eno (tym razem w roli współkompozytora, a nie producenta), promowane jest singlami "Every Teardrop Is A Waterfall" i "Paradise". Zobacz teledysk do tego pierwszego numeru:

Reklama

"Po drodze ulotniło się ciepło i przytulność 'Parachute', błyskotliwość i emocjonalność 'A Rush Of Blood To The Head' czy szlachetna wzniosłość 'X&Y'" - napisaliśmy w naszej recenzji.

Na 2. miejsce spadła Coma z "Czerwonym albumem", a na 3. pozycji mamy "Sen o przyszłości" Sylwii Grzeszczak (czytaj recenzję).

Dopiero na 30. miejscu znalazł się zespół Feel z albumem "Feel 3" - to spadek z miejsca 13. Przypomnijmy, że kiedy Feel w 2007 roku debiutował z płytą "Feel", grupa całymi miesiącami nie schodziła z 1. miejsca zestawienia. Porażka jest tym bardziej przykra, że zespół sporo zainwestował w promocję albumu - sam teledysk do singla "Cały ten świat" kosztował ok. 300 tysięcy złotych - zobacz:

Również koncertowo Feel nie wygląda najlepiej: na 2011 rok mają zaplanowane zaledwie pięć występów. Na ten najbliższy bilety można kupić w serwisie Groupon w promocyjnej cenie 12,50 zł.

Wracając do aktualnego notowania: najwyżej notowaną w tym tygodniu nowością jest album "Bad As Me" Toma Waitsa na 11. miejscu. Z kolei na 18. pozycji debiutuje płyta "Lulu" Metalliki i Lou Reeda.

Zobacz pierwszą dwudziestkę zestawienia.

Dowiedz się więcej na temat: OLIS | Coldplay | Coma | Feel | Piotr Kupicha | Coldplay

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje