Reklama

Chciwa Jennifer Lopez

Jennifer Lopez, amerykańska wokalistka i aktorka, znalazła sobie kolejny sposób na powiększenie stanu swojego konta. Artystka rozpoczęła niedawno kampanię reklamującą linię odzieżową sygnowaną jej nazwiskiem, a przy okazji zaczęła poszukiwania swojego sobowtóra. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że każdy kto chce wziąć udział w konferencji prasowej lub zgłosić się do castingu musi zapłacić 100 dolarów za wejściówkę.

Na każdej z "prywatnych" konferencji prasowych może znaleźć się maksymalnie 400 osób. Najważniejsza jednak będzie ta, podczas której odbędzie się w finał konkursu na sobowtóra J.Lo. Już niedługo wyłonionych zostanie pięć finalistek konkursu i w końcu zostanie wybrana zwyciężczyni, która będzie pracować dla J.Lo jako osoba reklamująca jej ubrania.

Na każdej z konferencji Jennifer zarabia 40 tysięcy dolarów z samej sprzedaży biletów, a oprócz tego kasuje sporą sumę ze sprzedaży ubrań, które można przy okazji nabyć. Niestety, z powodu ceny nie wszyscy fani mieli okazję zobaczyć swoją idolkę.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Jennifer Lopez
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy