Reklama

Madonna: Tournee latem

Pierwsze od ośmiu lat tournee Madonny rozpocznie się na początku czerwca w Europie, a zakończy pod koniec lipca serią koncertów w Ameryce. Tymczasem wokalistka, która podpisała niedawno lukratywny kontrakt reklamowy ze znanym koncernem samochodowym BMW, zdecydowała się zatrudnić kaskaderów, którzy zagrali za nią wszystkie niebezpieczne sceny w przygotowywanych obecnie reklamówkach. W środę, 28 marca, w samym centrum Hollywood, Guy Ritchie - mąż Madonny - i jego ekipa rozpoczęli zdjęcia do pierwszej z nich.

Po kilku dniach przemyśleń i rozmów ze swoim mężem, Madonna zdecydowała ostatecznie, że nie zagra wszystkich scen sama. Piosenkarka tak naprawdę pojawi się tylko w ostatniej scenie, kiedy wysiada z samochodu i idąc po rozwiniętym dla niej czerwonym dywanie, udaje się na wystawne przyjęcie.

Reklama

Kręcenie scen z udziałem Madonny opóźniło się o dwie godziny, ponieważ wokalistka chciała, aby na plan przybyła jej czteroletnia córeczka Loudres. Poza tym tyle mniej więcej czasu potrzebowała 42-letnia piosenkarka, aby przygotować się do swej kilkudziesięciosekundowej roli.

Tymczasem wokalistka ujawniła wreszcie plany dotyczące jej długo oczekiwanej przez fanów trasy koncertowej, promującej wydany w ub. roku album "Music". Pierwsze od ośmiu lat tournee Madonny rozpocznie się na początku czerwca w Europie, a zakończy pod koniec lipca serią koncertów w Ameryce. Szczegóły poznamy w ciągu najbliższych tygodni.

Madonna rozpoczęła już początkowe przygotowania. Wiadomo, że choreografią zajmie się Jamie King, szef zespołu, który dbał o wizerunek artystyczny ostatniego tournee Ricky'ego Martina. Zatrudniono już nawet pierwszych tancerzy, a pierwsze próby zaplanowano na kwiecień.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: wokalistka | Madonna | tournee

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama