Reklama

Interaktywny teledysk

Już wkrótce w telewizji będziemy nie tylko oglądać wideoklipy, ale także aktywnie wpływać na to, co widzimy na ekranie. W stacji MTV2 pojawił się właśnie pierwszy na świecie interaktywny teledysk, nakręcony do utworu zespołu Hell Is For Heroes.

Wzrost zainteresowania młodych widzów grami komputerowymi i Internetem powoduje powoli, że zwykła formuła teledysku nie zawsze wystarcza do tego, by zatrzymać telewidzów przed telewizorem odpowiednią ilość czasu.

Reklama

Dlatego też wytwórnia EMI postanowiła wprowadzić szereg innowacji. Już niedługo w ramach teledysków zaproponowane zostaną także zdjęcia, artykuły czy ujęcia z kilku kamer.

Pierwszym interaktywnym teledyskiem jest emitowany obecnie przez stację MTV2 klip do utworu "You Drive Me To It" metalowego zespołu Hell Is For Heroes. W momencie, kiedy na ekranie pojawia się mężczyzna w czerwonym dresie, należy nacisnąć czerwony przycisk pilota. Uzyskamy wówczas dostęp do zdjęć członków zespołu, artykułów na jego temat i nowych ujęć kamery.

"Interaktywność jest podstawową zasadą przyjętą przez nas podczas promocji tego singla" - tłumaczy przedstawiciel wytwórni EMI. "Dzięki temu uzyskujemy dużo większe zainteresowanie ze strony mediów, a z drugiej strony angażujemy fanów do działania, przekazujemy im więcej treści i budujemy silniejszą więź pomiędzy widzami a zespołem".

Teledysk opracowała firma Weapon 7. Jak podaje angielski dziennik "The Guardian", kolejne ulepszone teledyski powstaną do nagrań takich wykonawców, jak Coldplay, Robbie Williams i Dirty Vegas.



INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Hell is for Heros | Hell | Herosi

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje