Reklama

Reklama

Paweł Domagała i Mela Koteluk wyśpiewują… opinie

Dobre opinie niosą się jak muzyka, więc aby było ich w Internecie zdecydowanie więcej niż do tej pory, dwoje cenionych artystów podjęło się nagrania bardzo niestandardowych piosenek. W ramach kampanii społecznej „Dobry głos dla firm” powstanie aż 70 utworów muzycznych, które będą wyśpiewanymi… opiniami o produktach lub usługach.

Kampania, której inicjatorem jest ING Bank Śląski, ma na celu inspirowanie Polaków do tego, aby dawali firmom konstruktywny feedback. Zdaniem ekspertów Polacy woleliby wystawiać dobre oceny, nie mają jednak motywacji do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami. Do negatywnych komentarzy skłania ich chęć powetowania własnych strat oraz ostrzeżenia innych konsumentów przed nietrafionym wyborem. Tymczasem firmy, aby się rozwijać i oferować nam coraz lepsze usługi i produkty, potrzebują konstruktywnych informacji zwrotnych.

Dzielimy się opiniami o firmach, kiedy jesteśmy niezadowoleni, żeby ostrzec innych, natomiast jeżeli jesteśmy zadowoleni, często powiemy o tym komuś znajomemu, ale już niechętnie dzielimy się tym w internecie. Chcielibyśmy to zmienić i zmotywować Polaków do tego, żeby chwalili firmy, doceniali to, co te firmy robią i dzielili się pozytywnymi opiniami o firmach w Internecie. Mamy poczucie, że brakuje nam nawyku dawania pozytywnego feedbacku i naszym celem jest odwrócenie tego trendu - mówi Anna Witecka z ING Banku Śląskiego.

Reklama

Dlaczego piosenki?

Polecamy sobie nawzajem ulubione firmy i produkty, zupełnie jakbyśmy powtarzali słowa znanych piosenek. Muzyka jest uniwersalnym medium, dociera do większości grup społecznych i jest szczególnie chętnie konsumowana w Internecie. Dlatego w kampanii "Dobry głos dla firm" Mela Koteluk i Paweł Domagała łączą obie formy i zamieniają opinie zamieszczone przez konsumentów w piosenki, nadając im rangę i charakter utworów artystycznych. Organizatorzy wybrali tę parę artystów ze względu na ich wyjątkowe zdolności muzyczne i nietuzinkowe podejście do realizacji projektu. Twórcy kampanii przywiązują wagę nie tylko do samych piosenek, ale także scenografii nagrania wykorzystując niekiedy rekwizyty związane z firmą, którą artyści chwalą w piosence.

Mniej hejtu, więcej konstruktywnych opinii

Celem kampanii jest inspirowanie nas wszystkich do wyrażania dobrych opinii na temat firm
i produktów. Nasza konstruktywna ocena, nasz głos w Internecie, ma ogromne znaczenie. Możemy wyrazić swoje zdanie i być może to właśnie naszą opinię usłyszymy w artystycznym wykonaniu Meli Koteluk bądź Pawła Domagały. Wystarczy wejść na stronę i napisać o danej firmie kilka słów od siebie: https://www.ing.pl/lp/dobry-glos-dla-firm . Kampania wystartowała 5 listopada i potrwa do 14 grudnia. Organizatorzy planują nagrać i opublikować blisko 70 filmów z piosenkami, które można na bieżąco oglądać na stronie internetowej kampanii, w mediach społecznościowych z nią związanych oraz na platformie YouTube. Już teraz, zgodnie z informacjami twórców akcji, odzew jest bardzo pozytywny.

 

 

 

materiały promocyjne

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje