Muzyczna magia od Coca-Cola. Coca-Cola partnerem 4 międzynarodowych festiwali muzyki

Untold, Sziget Festival, Lollapalooza Berlin i Fest Festival to cztery festiwale muzyczne, do których Coca-Cola dołącza jako partner. Chcąc dzielić się prawdziwą magią, zaprasza widzów z całego świata do wspólnego oglądania tych widowiskowych wydarzeń muzycznych oraz daje im możliwość zdobycia VIP-owskich wejściówek na wszystkie festiwale. Szczęśliwiec, który wygra bilety, dostanie je nie tylko dla siebie, ale także dla dwójki znajomych. Coca-Cola zapewni wygranym podróż, zakwaterowanie i co najważniejsze wspaniałe, muzyczne doznania.

“Open Happiness “, “Taste The Feeling", “#RealMagic" - pod tymi hasłami Coca-Cola już od 50 lat w Polsce i od 136 lat na świecie dostarcza nam nowych wrażeń, potwierdzając, że życie warto smakować na różne sposoby. Ta legendarna marka zapewnia nam nie tylko kultowe napoje, które gaszą pragnienie i cieszą nasze podniebienia, ale także dzieli się magią wyjątkowych wydarzeń muzycznych. Chcąc dzielić się pozytywnymi wrażeniami i emocjami, Coca-Cola po raz kolejny objęła partnerstwo nad międzynarodowymi festiwalami, które łączą ludzi na całym świecie. 

Dzięki Coca-Cola będziemy mogli zobaczyć kilka fascynujących wydarzeń muzycznych roku. Elektryzujący dźwiękami, efektami wizualnymi, miejscem i klimatem - Untold. Rumuński festiwal odbędzie się w dniach od 4 do 7 sierpnia i będzie prawdziwym świętem muzyki elektronicznej, podczas którego zobaczymy 200 artystów. Kolejny festiwal, którego partnerem została Coca-Cola, to budapesztański Sziget Festival zaplanowany na dni 10-15 sierpnia. Na jego scenie wystąpią gwiazdy muzyki rockowej, alternatywnego rocka oraz pop-u. Coca-Cola dołączyła także jako partner do Fest Festival, który odbędzie się w Polsce, a dokładnie na terenie Parku Śląskiego w Chorzowie między 10-13 sierpnia. Na 9 scenach głównych zagrają muzycy z całego świata reprezentujący pełen energii i zróżnicowanych gatunków line-up. Wydarzeniu towarzyszyć będą panele dyskusyjne, warsztaty, spotkania z influencerami oraz artystami. Ostatnim w sezonie letnim festiwalem wspieranym przez Coca-Cola jest pełna różnorodnych brzmień spektakularna Lollapalooza Berlin, która odbędzie się w weekend 24-25 września. Coca-Cola jako partner wydarzeń muzycznych nie tylko umożliwia wygranie biletów i oglądanie ich milionom ludzi na całym świecie, ale także przygotowuje specjalne, dedykowane strefy marki, do których zaprosi zgromadzoną na miejscu publiczność.

Co więcej, dzięki Coca-Cola będziemy mieli szansę wygrać VIP-owskie wejściówki na wszystkie wspomniane festiwale. Wystarczy tylko kupić napój marki i ściągnąć jej aplikację na: www.cokeurl.com/apppl. A następnie wpisać do niej kod spod zawleczki puszki lub nakrętki, by w ten sposób sprawdzić, czy wygraliśmy. Szczęśliwiec, który zdobędzie pakiet na jeden z czterech wydarzeń, będzie mógł zabrać ze sobą dwójkę znajomych i spędzić z nimi bajeczny czas, przy dobrej muzyce. W ramach VIP experience, Coca-Cola zapewnia podróż, pobyt oraz wstęp na koncerty. Swoimi działaniami Coca-Cola sprawia, że każdy z nas ma szansę poczuć magiczny rytm lata. Wspólnie ze swoimi znajomymi, przyjaciółmi i marką Coca-Cola możemy przeżyć niezapomniane chwile muzycznych uniesień.

  INFORMACJE DODATKOWE:

O FIRMACH SYSTEMU COCA-COLA:

System firm Coca-Cola w Polsce składa się z dwóch spółek: Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. Z o.o. Coca-Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. W 2022 r. marka obchodzi 50-lecie swojej obecności na polskim rynku. Wśród marek obecnie dostępnych w kraju figurują: napoje gazowane Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu i Kropla Delice, napoje energetyzujące Burn, Monster Energy i Predator oraz herbaty mrożone Fuzetea. Od lutego 2020 r. w ofercie dystrybucyjnej Coca-Cola HBC Polska znajdują się także wyroby alkoholowe: wódka Potocki, wódki Nemiroff Original, Nemiroff Delicat, Nemiroff Citron, Nemiroff Pear, Nemiroff De Luxe, Nemiroff De Luxe Honey Pepper, Nemiroff De Luxe Rested in Barell, Nemiroff De Luxe Bold Orange, Nemiroff De Luxe Burn Pear, Nemiroff De Luxe Wild Cranberry oraz produkty Campari: Cinzano Prosseco, Cinzano Asti, Cinzano Pinot Chardonay, Cinzano Pro Sprits, Cinzano Dry Edition, Cinzano Rose Sweet, Cinzano Vermuth Rosso, Cinzano Vermuth Bianco i Cinzano Vermuth Extra Dry, gin Bulldog, gin Bickens, tequila Espolon Reposado oraz Blanco oraz likiery Frangelico i Grand Manier Cord.

Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych. Zatrudniają łącznie ponad 2 000 osób. Od 2012 r. firmy zainwestowały w Polsce 728 mln zł. 92% produktów Coca-Cola dostępnych na polskim rynku produkowanych jest w polskich fabrykach, zaś 74% każdej złotówki wydanej na napoje Coca-Cola w Polsce zostaje w kraju.

Artykuł sponsorowany

 


Strona główna INTERIA.PL