Reklama

Queens Of The Stone Age w kampanii antyalkoholowej

Członkowie amerykańskiej formacji Queens Of The Stone Age zdecydowali się wziąć udział w specjalnej kampanii edukacyjnej, podczas której prezentowane są zagrożenia, jakie niesie ze sobą prowadzenie samochodu pod wpływem alkoholu. Na jej potrzeby udostępnili producentom filmów reklamowych swój utwór "Better Living Through Chemistry".

Kampanię zorganizowali na swoim terenie policjanci w San Diego. Powstałe w efekcie filmy będą prezentowane młodym kierowcom podczas kursów na prawo jazdy.

"To bardzo dobrze, że udało nam się nawiązać współpracę z policją, dla nas to szansa na bezproblemowe wywinięcie się z ewentualnych kłopotów. Bardzo zależy mi na tym, żebyśmy byli w komitywie z policją. Nikt nie powinien jeździć po pijanemu, ale na wszelki wypadek byłbym za tym, aby wzdłuż dróg zamontować specjalne gumowe bariery, od których każdy w razie utraty panowania nad kierownicą mógłby się spokojnie odbić, zamiast zabijać się na drzewie" - powiedział nieco żartobliwie o współpracy swego zespołu z policją Josh Homme.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Queens Of The Stone Age | Stone
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama