Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Muzyka
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzja
Maciej Maleńczuk "Jazz for Idiots": Nadętego balona kłucie
Recenzja
The 1975 "I Like It When You Sleep, for You Are So Beautiful Yet So Unaware of It": Słońce, ty i ja
Reklama
Recenzja
Bubliczki "Turbofolk": Każdy będzie tańczył
Recenzja
Elliphant "Living Life Golden": Pluszowa słonica
Recenzja
Zayn Malik "Mind of Mine": Nie tylko piękne oczy
Recenzja
Birdy "Beautiful Lies": Wtopić się w tłum
Recenzja
Hollow Quartet "Chodź ze mną": Pójdźcie z nimi!
Recenzja
Paluch "10/29": Blisko środka tarczy
Recenzja
Bezczel "Teraz albo nigdy": Jeszcze nie teraz
Recenzja
Sacrilegium "Anima Lucifera": Meta(l)morfoza
Recenzja
Vienio "Hore": Impreza w psycho-izolatce
Recenzja
Primal Scream "Chaosmosis": Okiełznany chaos
Recenzja
Martyna Jakubowicz "Prosta piosenka": Porządek świata pozostanie nienaruszony
Recenzja
Gwen Stefani "This Is What The Truth Feels Like": Same wątpliwości
Recenzja
B.R.O "Człowiek Progress": Stroszenie przykrótkich piórek
Recenzja
James "Girl at the End of the World": Przykre przeciętniactwo