Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Muzyka
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzja
Baroness "Stone": Znów w kamieniu kuci [RECENZJA]
Recenzja
James Blake "Playing Robots into Heaven": Sam sobie kijem w szprychy [RECENZJA]
Reklama
Recenzja
Roisin Murphy "Hit Parade": Zwierzę osobne i kontrowersyjne [RECENZJA]
Recenzja
Lech Janerka "Gipsowy odlew falsyfikatu": Pomnik trwalszy niż ze spiżu [RECENZJA]
Recenzja
Natalia Przybysz "TAM": Ona płynie, a ja się rozpływam [RECENZJA]
Recenzja
Mick Harvey & Amanda Acevedo "Phantasmagoria in Blue": Jak babie lato [RECENZJA]
Recenzja
Marduk "Memento Mori": Stary pies nie uczy się nowych sztuczek [RECENZJA]
Recenzja
Kubańczyk "W zeszłym roku": płyta kontrastów [RECENZJA]
Recenzja
IGNACY "Central Park": początek czegoś wielkiego [RECENZJA]
Recenzja
Michał Szczygieł "Michał Szczygieł": dobitny przykład generycznego popu [RECENZJA]
Recenzja
Olivia Rodrigo "GUTS": Więcej niż Avril [RECENZJA]
Recenzja
Kim Nowak "My": Minuty lecą i dni, a oni grają [RECENZJA]
Recenzja
Kasia Lins "Omen": mroczna opowieść o miłości [RECENZJA]
Recenzja
Kortez "Naucz mnie tańczyć": Drobne remonty w domu [RECENZJA]
Recenzja
Włochaty "Miłość, Pokój, Zamieszki": wcisnęli przycisk "reset" [RECENZJA]
Recenzja
Żabson i Kronkel Dom "Macrodosing": Tego już nic nie uratuje [RECENZJA]