Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Muzyka
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzja
Kali Uchis "Orquídeas": przekrój muzyki latynoskiej w najlepszym wydaniu [RECENZJA]
Recenzja
House of Death "Bienvenido a la Casa de la Muerte": Przesterlove [RECENZJA]
Reklama
Recenzja
The Smile "Wall of Eyes": Wyzwolenie z kajdan oczekiwań [RECENZJA]
Recenzja
OMD "Bauhaus Staircase": Duchologia stosow(a)na [RECENZJA]
Recenzja
Drake "For All the Dogs": instrukcja recyklingu [RECENZJA]
Recenzja
Filipek "Nadwrażliwość". Początek lepszej drogi [RECENZJA]
Recenzja
Dawid Kwiatkowski "Pop Romantyk": Jego nowe imię [RECENZJA]
Recenzja
Frank Leen "Miłość w czasach": niepozorna opowieść o miłości [RECENZJA]
Recenzja
bambi "in real life": newschool w rapie ma się dobrze [RECENZJA]
Recenzja
André 3000 "New Blue Sun": Zagrał nam na flecie [RECENZJA]
Recenzja
OCHMAN "Testament": Album, do którego mamy wracać [RECENZJA]
Recenzja
Dolly Parton "Rockstar": rockowe karaoke z gwiazdą country [RECENZJA]
Recenzja
Mariusz Duda "AFR AI D": Pozostać ludzkim [RECENZJA]
Recenzja
Dawid Tyszkowski "Mój kot zaginął i już raczej nie wróci": Aż trudno uwierzyć, że to debiut [RECENZJA]
Recenzja
Szpaku x Kubi Producent "Uzumaki forma ostateczna": dobry przekaz leci [RECENZJA]
Recenzja
Frosti "ONE FOOT OUT": Miało być tak pięknie [RECENZJA]