Reklama

Sławomir śpiewa "Miłość w Zakopanem" w reklamie. Został ambasadorem Shopee

Przebój Sławomira "Miłość w Zakopanem" otrzymał "drugie życie". Jedną z najchętniej granych na weselach i imprezach piosenek możemy usłyszeć teraz w reklamie platformy zakupowej Shopee. Pojawia się w niej sam artysta.

Przebój Sławomira "Miłość w Zakopanem" otrzymał "drugie życie". Jedną z najchętniej granych na weselach i imprezach piosenek możemy usłyszeć teraz w reklamie platformy zakupowej Shopee. Pojawia się w niej sam artysta.
Sławomir /Piotr Andrzejczak /MWMedia

Sławomir został pierwszym polski ambasadorem firmy Shopee, która w ostatnich miesiącach przygotowywała zapadające w pamięć kampanie reklamowe wykorzystujące znane piosenki. Po "Baby Shark" i "Kaczuszkach"  przyszedł czas na "Miłość w Zakopanem" (sprawdź!). 

Wokalista osobiście pojawia się w klipie promującym sklep. "Cześć, tu Sławomir. Cieszę się, że mogę brać udział w pierwszej w Polsce kampanii Shopee 9.9 Dzień Super Zakupów. Sławomir kojarzy się rodakom z dobrą rozrywką i muzyką na najwyższym poziomie. Fani to doceniają, a wiele dowodów tej sympatii otrzymuję przez ostatnie lata mojej estradowej kariery" - skomentował występ w reklamie.

Reklama

Zobacz nagranie!

Sławomir i "Miłość w Zakopanem" w reklamie Shopee

W ostatnich latach niemal żadne polskie wesele nie może obyć się bez piosenek Sławomira. "Miłość w Zakopanem" szturmem podbiła serca polskich słuchaczy, czego efektem jest uzyskany poczwórny diament za sprzedaż 400 tys. egzemplarza singla. Obecnie wielkim zainteresowaniem na imprezach cieszy się również "Weselny pyton" (sprawdź!), w teledysku do którego zagrał Krzysztof Ibisz.

Mimo ogromnej popularności, Sławomir nie przyjmuje propozycji gry na weselach. Tłumaczy to mocno wypełnionym kalendarzem koncertowym, a przed wszystkim wymaganiami technicznymi, którym mało kto jest w stanie sprostać.

"Jeżeli gramy koncert to nie jest koncert z pół-playbacku, czy z USB, ale jest to prawdziwy koncert z muzykami na żywo. Jeżeli damy taki występ, to musi być on na poziomie, żeby się młodzi ucieszyli" - tłumaczył Sławomir w rozmowie z przeambitni.pl.

Shopee zasłynęło w ostatnim czasie innymi reklamami, w których użyto wspomniane wcześniej utwory. Odbiorcy narzekali w Internecie, że klipy wykorzystujące znane piosenek na dłuższą metę są denerwujące. Platforma handlowa jest jedną z największych na świecie, a na polskim rynku działa od września 2021 roku.


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Miłość w Zakopanem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy