Mam talent
Reklama

Rekordowy "Mam talent!"

Druga edycja "Mam talent!" przyciągnęła przed ekrany średnio 5,3 mln widzów. To o milion większa oglądalność niż ta, którą miała zeszłoroczna odsłona programu. Dodatkowo show zarobił na reklamach prawie 56 mln złotych.

Drugą edycję "Mam talent!" oglądało średnio 5,3 mln widzów w grupie 4+ oraz 2,8 mln w grupie wiekowej 16-49. Ubiegłoroczna edycja przyciągnęła przed ekrany odpowiednio milion i prawie 400 tys. widzów mniej.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek finałowy, wyemitowany w sobotę 5 grudnia. Zgromadził przed telewizorami ponad 6 mln widzów. Prawie tyle samo miał jeszcze odcinek wyemitowany 31 października.

Tegoroczna edycja "Mam talent!" zarobiła w sumie 55,9 mln złotych. To o 1,4 mln więcej, niż pierwsza seria programu. Jednocześnie w trakcie drugiej serii wyemitowano trzynaście odcinków, natomiast w trakcie pierwszej - jedenaście.

Reklama

Największe wpływy z reklam zanotowały trzy ostatnie odsłony show - wyemitowane 21 i 28 listopada oraz 5 grudnia.

Czytaj także:

Kim jest Marcin Wyrostek?

"Mam talent": Kto wygrał?

Media2.pl
Dowiedz się więcej na temat: show | talenty | druga edycja | edycja | talent | Mam Talent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama