Popisy Miley nie pomogły. MTV VMA traci widzów
W porównaniu do MTV VMA 2014, tegoroczną ceremonię obejrzało pół miliona osób mniej. Stacja może pocieszać się jednak tym, że zrobiła sporo szumu na Twitterze i Facebooku.
Ceremonię rozdania nagród MTV VMA w 2014 roku obejrzało 10,3 miliona telewidzów. W tym roku pierwsze dane wskazują, że było to 9,8 miliona osób.
Okazuje się, że huczne zapowiedzi pojawienia się Miley Cyrus w roli prowadzącej nie przyniosły odpowiedniego efektu.
Świetnie MTV VMA radziła sobie w sieci. Przez Twitter przetoczyło się ponad 21 milionów wpisów dotyczących ceremonii, natomiast na Facebooku zliczono ponad 39 milionów interakcji dotyczących MTV. Jest to wzrost o ponad 150 procent, w porównaniu do poprzedniego razu.
Niedoścignionym liderem oglądalności jest MTV VMA 2011, kiedy to galę zobaczyło 12,4 miliona osób.