Reklama

Piosenka Led Zeppelin w reklamie cadillaków

"Rock And Roll", klasyczny już utwór Led Zeppelin pochodzący z czwartej płyty legendarnej brytyjskiej formacji, zostanie wykorzystany w serii spotów reklamowych, które mają zachęcić wielbicieli cadillaków do kupowania nowej serii tych słynnych pojazdów. To pierwszy przypadek wykorzystania piosenki Led Zeppelin do celów reklamowych.

General Motors Corp., firma produkująca słynne samochody, z radością obwieściła ten fakt światu we wtorek, 22 stycznia. Kompozycja "Rock And Roll" będzie słyszana w reklamach telewizyjnych kilku serii cadillaków, m.in. CTS, XLR. Kampania reklamowa została wymownie nazwana "Break Through" (ang. przedrzeć się).

"Muzyka dostarcza odpowiedniego przesłania i odpowiednich dźwięków, dodając w ten sposób do spotów czynnik emocjonalny" - powiedziała Kim Cosak, szefowa marketingu i promocji General Motors Corp.

Temat reklamowy kampanii "Break Through" będzie prezentowany podczas wielu wielkich imprez w USA, m.in. podczas Super Bowl, olimpiady w Salt Lake City i rozdania Oscarów.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: rock | piosenka | rock and roll | Led Zeppelin
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy