Muzycy Metalliki modelami

James Hetfield i jego koledzy z zespołu zostali twarzami luksusowej marki odzieżowej.

Eleganccy panowie z grupy Metallica

Na oficjalnym Instagramie zespołu Metallica pojawiły się informacje o rozpoczęciu współpracy z włoską marką odzieżową Brioni. W ofercie sklepu znajdują się garnitury, smokingi i luksusowe okulary. Na pomysł angażu heavymetalowej grupy do kampanii reklamowej wpadł dyrektor kreatywny marki, Justin O'Shea.

Reklama

Zdjęcia reklamujące markę zdążyły się pojawić w największych stolicach modowych na całym świecie. Zobaczyć je można m.in. w Paryżu.

Sesja inspirowana była klipem do "Bohemian Rhapsody", kultowego już utworu Queen. Pod koniec czerwca światło dzienne ujrzały czarno-białe fotografie, przedstawiające efekty współpracy. Muzyków fotografował Zackery Michael, a sesja odbyła się w San Francisco.

Muzycy nagrali również spot reklamujący markę. Na Instagramie i kanale YouTube zespołu pojawiły się materiały zza kulis. Widać na nich, że James Hetfield, Lars Ulrich, Kirk Hammett i Robert Trujillo świetnie bawili się podczas nagrywania.

Kampania reklamowa dla Brioni to debiut Metalliki w modelingu.  

        

Dowiedz się więcej na temat: Metallica

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje