Reklama

MTV VMA 2016: Katastrofalne wyniki oglądalności

Aby obejrzeć tegoroczną galę MTV Video Music Awards 2016, przed telewizorami zasiadło 6,5 miliona ludzi. To o 34% mniej niż w ubiegłym roku.

Aby obejrzeć tegoroczną galę MTV Video Music Awards 2016, przed telewizorami zasiadło 6,5 miliona ludzi. To o 34% mniej niż w ubiegłym roku.
Rihanna na gali MTV VMA /fot. Michael Loccisano /Getty Images

Jak donosi dziennik "New York Times", gala MTV cieszyła się w tym roku zdecydowanie mniejszą popularnością wśród telewidzów. W 2015 roku przed odbiornikami, w trakcie gali zasiadło 9,8 milionów ludzi. To o 34% więcej niż podczas tegorocznej gali.

Wielkie wydarzenie muzyczne stacji MTV, odbyło się w nowojorskim Madison Square Garden. Transmitowane było jednocześnie na 11 kanałach telewizyjnych. Na gali wystąpiły największe gwiazdy współczesnej muzyki rozrywkowej, takie jak Beyonce, Rihanna czy Kanye West. Wielki powrót na scenę VMA zapowiedziała również Britney Spears. Mimo obecności tak wielu gwiazd światowego formatu, gala czwarty rok z rzędu zalicza tendencję spadkową jeżeli chodzi o oglądalność.

Reklama

MTV tłumaczy spadek oglądalności telewizyjnej, przez coraz powszechniejsze internetowe relacje z wydarzeń na żywo. MTV odnotowało 45,8 milionów odsłon z wydarzenia na ich oficjalnym profilu na Facebooku. Jednak dla reklamodawców, wciąż najważniejszym wskaźnikiem oglądalności jest telewizja.

MTV VMA dołączyło do innych ważnych wydarzeń takich jak Letnie Igrzyska Olimpijskie w Rio de Janeiro, Oscary i Grammy, które w tym roku odnotowały spory spadek oglądalności.


 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: MTV VMA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy