Reklama

Michael Jackson: Klucz do Las Vegas

Michael Jackson otrzymał symboliczny klucz do bram Las Vegas. Wręczył mu go burmistrz tego miasta, Oscar Goodman, podczas 20-minutowej ceremonii w hotelu "Aladdin". Tymczasem właśnie ukazał się w Internecie nowy utwór ekscentrycznego wokalisty, "What More Can I Give", z którego dochód przeznaczony zostanie na cele charytatywne.

Michael Jackson otrzymał symboliczny klucz do bram Las Vegas. Wręczył mu go burmistrz tego miasta, Oscar Goodman, podczas 20-minutowej ceremonii w hotelu "Aladdin". Tymczasem właśnie ukazał się w Internecie nowy utwór ekscentrycznego wokalisty, "What More Can I Give", z którego dochód przeznaczony zostanie na cele charytatywne.

W uroczystości wręczenia klucza uczestniczył tłum oddanych fanów Jacksona - niektórzy z nich zachowywali się histerycznie. Jedna z fanek przedarła się przez kordon ochroniarzy i wbiegła na scenę, aby być blisko swego idola.

"To była prawdziwa jacksonmania. On wydawał się być bardzo szczęśliwy z tego powodu" - mówi jeden ze świadków.

Jackson, którego popularność w ostatnich miesiącach wynikała najczęściej z kolejnych pozwów sądowych lub ekscentrycznych zachowań, dał wreszcie swym fanom to, za co kochają go najbardziej, czyli kawałek nowej muzyki.

Reklama

Piosenka "What More Can I Give" została nagrana jeszcze w 2001 roku, z udziałem tak znamienitych gości, jak Celine Dion, Mariah Carey, Carlos Santana, Beyonce Knowles oraz wielu innych. Jackson napisał go tuż po atakach terrorystycznych z 11 września i pierwotnie dochód ze sprzedaży singla z tym nagraniem miał zostać przeznaczony na pomoc rodzinom ofiar tych zamachów.

Wydawnictwo to jednak nigdy się nie ukazało - ponoć ze względu na zatargi wokalisty z wytwórnią Sony Music, wydającą jego płyty.

Utwór "What More Can I Give" od poniedziałku, 27 października, można ściągać z internetowej strony charytatywnej organizacji Music For Giving. Cena jednego ściągnięcia to 2 dolary.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: dochód | Las Palmas | Michael Jackson | las vegas | klucz | L.A.S.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama