"Mam talent" znów liderem, bardzo dobry start "Aplauz, aplauz!" (wyniki oglądalności)

W weekend wystartowały popularne talent-shows i rozrywkowe programy muzyczne. Który przyciągnął największą widownię, a który wypadł najsłabiej?

Jurorzy "Mam talent" mają powody do zadowolenia

Jesienna ramówka przyniosła kilka zmian - na antenę po rocznej przerwie powróciły "Mam talent" (TVN) i "The Voice of Poland" (TVP2), a miejsce "Małych gigantów" zajął nowy show TVN - "Aplauz, aplauz!". Polsat postawił na sprawdzone formaty - "Must Be The Music" (już dziesiąta edycja!) i "Twoja twarz brzmi znajomo".

Reklama

Najlepszy start zaliczył tradycyjnie pokazywany w soboty "Mam talent", który przyciągnął 2,76 mln widzów. To wynik minimalnie lepszy od pierwszego odcinka poprzedniej edycji, ale zarazem jeden z niższych w dotychczasowej historii programu. Bardzo dobrze wystartował za to w niedzielę "Aplauz, aplauz!". Wokalne popisy rodzinnych duetów zobaczyło blisko 2,5 mln. Uczestników oceniają kompozytor Piotr Rubik, wokalistka Ania Rusowicz i psycholog Małgorzata Ohme.

Bezpośrednią rywalizację z nowym show TVN przegrał w ten sposób "Must Be The Music" z wynikiem 2,2 mln. Trzeba jednak zauważyć, że program Polsatu zbiera zbliżoną widownię regularnie od szóstej edycji (poprzednie notowały średnio ok. 3,3-3,6 mln).

Z niższego niż poprzednio poziomu wystartowała "Twoja twarz brzmi znajomo" - 2,16 mln. Tym razem odcinek wygrał Michał Grobelny jako Maryla Rodowicz w przeboju "Kolorowe jarmarki".

Tradycyjnie za to "The Voice of Poland" rozkręca się powoli. Podzielony na dwie części program zobaczyło odpowiednio 1,56 mln2,12 mln. Wygląda na to, że program TVP2 znów będzie oglądał plecy konkurencji.

Czytaj także:

"Mam talent": Pierwszy Złoty Przycisk

"Must Be The Music": Adam Sztaba "zastępczym akompaniatorem"

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje