"Mam talent" się rozpędza, "The Voice of Poland" goni (wyniki oglądalności)

Z tygodnia na tydzień oglądalność "Mam talent" rośnie. Talent show tradycyjnie już wypada najlepiej wśród telewizyjnych programów rozrywkowych.

"Mam talent" ogląda coraz więcej widzów

Jesienna ramówka przyniosła kilka zmian - na antenę po rocznej przerwie powróciły "Mam talent" (TVN) i "The Voice of Poland" (TVP2), a miejsce "Małych gigantów" zajął nowy show TVN - "Aplauz, aplauz!". Polsat postawił na sprawdzone formaty - "Must Be The Music" (już dziesiąta edycja!) i "Twoja twarz brzmi znajomo".

Reklama

Po raz drugi z rzędu oglądalność "Mam talent" przekroczyła poziom 3 mln widzów (3,25 mln, wzrost o ok. 120 tys.). Tym razem Złoty Przycisk wcisnęła Małgorzata Foremniak, która od razu do półfinałów zaprosiła 14-letniego wokalistę Alexa Puldę.

Rozpędza się konkurujący bezpośrednio o tego samego widza "The Voice of Poland". Pierwszą część zobaczyło 1,94 mln (wzrost o ok. 270 tys.), a drugą - 2,44 mln (wzrost o ok. 80 tys.). Ten drugi wynik to już poziom "Aplauz, aplauz" (2,48 mln, bez zmian), "Must Be The Music" (2,29 mln, wzrost o ok. 150 tys.) i "Twoja twarz brzmi znajomo" (2,18 mln, wzrost o ok. 120 tys.).

Czytaj także:

"Mam talent": 14-latek zachwycił Małgorzatę Foremniak

"The Voice of Poland": 16-letnia Julia Bogdańska jak diwa?

"Must Be The Music": Kora ucisza Piotra Roguckiego

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje