Madonna: Głowa do interesów

Madonna kolejny raz potwierdziła, że ma głowę do interesów. Za występ w 30-sekundowej reklamie sieci sklepów odzieżowych "Gap" udało jej się wynegocjować nie tylko 10 milionów dolarów honorarium, ale również deklarację, że jej książka będzie sprzedawana w tych właśnie sklepach.

Spot reklamowy z udziałem Madonny oraz popularnej raperki Missy Elliot, będzie pokazywany w amerykańskiej telewizji od 30 lipca. Jak twierdzą wtajemniczeni, gwiazda podpisała w związku z tym bardzo korzystny kontrakt.

Reklama

Gwarantuje on jej 10-milionową gażę i znakomitą promocję dla mającej się ukazać we wrześniu książki "The English Roses". Przeznaczona dla dzieci pozycja będzie bowiem dostępna we wszystkich sklepach bardzo popularnej sieci "Gap", co potwierdził już rzecznik wokalistki.

Przedstawiciele firmy "Gap" odmówili jakichkolwiek komentarzy na temat kontraktu podpisanego z Madonną.

Dowiedz się więcej na temat: Głowa | Madonna

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje