Reklama

Ich Troje nadal na szczycie

Wakacje już się rozpoczęły i ruch na liście najlepiej sprzedających się w naszym kraju albumów wyraźnie osłabł. Na pierwszym miejscu już od ponad miesiąca utrzymuje się grupa Ich Troje. Według oficjalnych informacji wytwórni Universal, płytę "ad.4"nabyło już ponad 180 tysięcy fanów zespołu.

Wakacje już się rozpoczęły i ruch na liście najlepiej sprzedających się w naszym kraju albumów wyraźnie osłabł. Na pierwszym miejscu już od ponad miesiąca utrzymuje się grupa Ich Troje. Według oficjalnych informacji wytwórni Universal, płytę "ad.4"nabyło już ponad 180 tysięcy fanów zespołu.

W pierwszej dziesiątce swe pozycje sprzed tygodnia zachowało w sumie aż siedem albumów, oprócz Ich Troje są to: ścieżka dźwiękowa do filmu "Dziennik Bridget Jones" (2. miejsce), Arka Noego i "Mamatata mam 2 lata" (5), Kazik Staszewski śpiewający "Melodie Kurta Weilla i coś ponadto", "Lateralus" formacji Tool (7), "Golec uOrkiestra" braci Golców (8) i "Exciter" grupy Depeche Mode (9).

Na miejsce trzecie z czwartej, zamieniając się pozycjami z grupą Brathanki, przesunął się Michał Żebrowski z płytą "Lubię, kiedy kobieta...", a pierwszą dziesiątkę zamyka album "W związku z samotnością" formacji Łzy.

Reklama

Najwyżej notowanym - i jedynym debiutem w tym tygodniu - jest płyta "Elektrenika" Reni Jusis, która dotarła jednak zaledwie do 23. miejsca.

W okresie wakacyjnym nie należy się raczej spodziewać większych zmian na liście najpopularniejszych albumów, za to nieco inaczej sprawa może przedstawiać się w zestawieniu kompilacji. Właśnie latem ukazuje się najwięcej różnego rodzaju składanek.

W zeszłym tygodniu na miejscu pierwszym w tej właśnie kategorii znalazł się album "Bravo Hits Lato 2001", spychając tym samym na pozycję drugą płytę "Hop Bęc 15".

Pierwszą trójkę zamyka awansująca z miejsca czwartego kompilacja "Pioseneczki Jedyneczki". Sporą niespodzianką jest dopiero szóste miejsce składanki "Big Brother - Cool Tracks". Album ten według wszystkich był pewnym kandydatem do tytułu lidera, ale widać, że popularność programu telewizyjnego nie przełożyła się na sprzedaż związanej z nim płyty.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy