Reklama

Celine Dion: Kontrakt reklamowy

Wszystko wskazuje na to, że Celine Dion nawiąże dłuższą współpracę z firmą Chrysler. Piosenkarka będzie reklamować samochody tej marki, a w związku z kampanią, na rynku ukaże się także kolejny singel wokalistki. Firma będzie natomiast sponsorować wystawiany w Las Vegas show "A New Day", w którym występuje Dion. Jak podają szefowie firmy Chrysler, słynna Kanadyjka jest wręcz idealna do reklamowania produktów tej marki.

Bill Morden, wiceprezydent koncernu DaimlerChrysler AG, określa piosenkarkę jako "ambasadora miłości", "absolutnie niesamowitą" i "zwalającą z nóg".

"Jest mega gwiazdą, a jednocześnie kwintesencją macierzyństwa" - tłumaczy Morden. "Jeżeli chcielibyśmy wybrać osobę, która mogłaby reprezentować wszystkie matki świata, to wybór mógłby paść tylko na Celine".

Ilustrację muzyczną reklamy będą stanowić piosenki artystki, w tym nowa wersja przeboju z repertuaru Roy'a Orbisona, o niezwykle adekwatnym tytule "I Drove All Night" ("Jechałam samochodem przez całą noc"). Kompozycja pojawi się na antenie rozgłośni radiowych jeszcze w styczniu 2003 roku.

Reklama

W ramach umowy Chrysler zobowiązał się m.in. sponsorować "A New Day" show z udziałem piosenkarki. W przedstawieniu reżyserowanym przez Franca Dragone, jednego z członków słynnej grupy cyrkowej Cirque du Soleil's, oprócz piosenkarki pojawi się 60. tancerzy i muzyków. Show ma być wystawiany w Las Vegas przez trzy lata.

Natomiast pod koniec marca ukaże się nowy studyjny album Dion, zatytułowany "One Heart".



INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: L.A.S. | las vegas | show | Celine Dion
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama