Reklama

Biznes według Metalliki

W majowym numerze magazynu "So What!", który wydawany jest przez fan klub Metalliki, będzie można poznać tajniki robienia biznesu przez zespół. Formacja od kilkunastu już lat pozostaje jednym z najlepiej zarabiających wykonawców na świecie. Pieniądze zaczęły płynąć do zespołu szerokim strumieniem po wydaniu legendarnego już dziś "czarnego albumu".

Pismo dostępne jest wprawdzie tylko dla członków fan klubu, ale z pewnością spore fragmenty artykułu na temat prowadzenia interesów przez zespół będą dostępne na wielu innych witrynach, do których dostęp mają wszyscy fani Metalliki.

Już wiadomo, iż z tekstu będzie można się dowiedzieć ile grupa zarabia, kto oprócz członków zespołu jest zaangażowany w biznes, jak wygląda współpraca wszystkich ogniw przedsiębiorstwa pod nazwą Metallica oraz kosztem czego taka fortuna powstała. Autor tekstu ma wskazać 101 czynników, które pozwalają Metallice istnieć.

Reklama

Można oczekiwać rzetelnego opracowania, gdyż w powstanie materiału zaangażowany był osobiście Lars Ulrich. Wraz z dziennikarzem "So What!" przeprowadzał on wywiad z menedżerami

Cliffem Burnsteinem i Peterem Menschem, a także z księgowym zespołu. Perkusista zażądał wręcz zamieszczenia zeskanowanych różnych podpisanych przez grupę umów, jak również rozmaitych wypowiedzi dotyczących prowadzenia interesów oraz szeregu detali, których podobno żaden inny zespół na świecie nigdy nie ujawnił publicznie.

Zapowiada się fascynująca lektura.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Metallica | fan klub | Biznes | Metalliki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy