Twoja Twarz Brzmi Znajomo
Reklama

"Twoja twarz brzmi znajomo 9": Znamy wszystkich uczestników!

Poznaliśmy nazwiska wszystkich uczestników nowej edycji programu "Twoja twarz brzmi znajomo". Dziewiąta odsłona show na antenie Polsatu pojawi się wiosną.

Poznaliśmy nazwiska wszystkich uczestników nowej edycji programu "Twoja twarz brzmi znajomo". Dziewiąta odsłona show na antenie Polsatu pojawi się wiosną.
Iza Miko weźmie udział w programie "Twoja twarz brzmi znajomo" /AKPA

Przypomnijmy, że zadaniem uczestników "Twoja twarz brzmi znajomo" jest jak najwierniejsze przeistoczenie się w największe ikony światowej i polskiej sceny muzycznej. Laureat każdego odcinka (oraz całego programu) może przeznaczyć nagrodę na dowolny cel charytatywny.

Wiosną zobaczymy dziewiątą edycję show. W roli jurora zadebiutuje zwycięzca poprzedniej odsłony - Kacper Kuszewski (popularny Marek z "M jak miłość"), który zastąpił Bartka Kasprzykowskiego. Uczestników oceniać będą także mezzosporanistka Małgorzata Walewska oraz aktorzy Paweł KrólikowskiKatarzyna Skrzynecka. Gospodarzami show pozostają Maciej DowborPiotr Gąsowski.

Reklama

Jak już wcześniej informowaliśmy udział wezmą aktorzy Andrzej Młynarczyk (właśnie odszedł z "M jak miłość", grał policjanta Tomasza Chodakowskiego, występował także w "Rodzinie zastępczej", "Kryminalnych" i "Tańcu z gwiazdami"), Anna Guzik ("Pierwsza miłość", "Na Wspólnej", laureatka "Tańca z gwiazdami") i Iza Miko (uczestniczka "Azja Express") oraz wokalistki Natalia Krakowiak z Teatru Muzycznego Roma (brała udział w m.in. "The Voice of Poland", występowała w Studio Buffo) i Ruda, czyli Joanna Lazer z grupy Red Lips.

Skład programu uzupełniają wokaliści Filip Lato, uczestnik siódmej edycji "The Voice of Poland", znany ze współpracy z chórem Sound'n'Grace (przebój "100"), Jan Traczyk (programy "The Voice of Poland", "Must Be The Music", "Szansa na sukces", główna rola w musicalu "Metro" w Teatrze Buffo, Studio Accantus) i Krzysztof Szczepaniak (Studio Accantus, znany aktor dubbingowy).

Pierwsza edycja "TTBZ" (wiosna 2014 r.) okazała się sukcesem, przyciągając średnio ponad 3 mln widzów. Ósmy sezon oglądało średnio 1,71 mln widzów, co i tak dało Polsatowi pozycję lidera rynku w czasie nadawania programu. Cennikowe wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków wyniosły 28,59 mln zł.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy