Twoja Twarz Brzmi Znajomo
Reklama

"The Voice of Poland" odrabia straty (wyniki oglądalności)

Nadawany przez TVP2 "The Voice of Poland" jako jedyny zaliczył tak mocny wzrost oglądalności spośród weekendowych programów rozrywkowych w telewizji.

Nadawany przez TVP2 "The Voice of Poland" jako jedyny zaliczył tak mocny wzrost oglądalności spośród weekendowych programów rozrywkowych w telewizji.
Andrzej Piaseczny i Edyta Górniak w "The Voice of Poland" /AKPA

Liderem wśród talent-shows od startu jesiennej ramówki jest "Mam talent" (TVN), który minimalnie poprawił swoje wyniki sprzed tygodnia - wzrost z 3,25 do 3,28 mln.

Nadawany w tym samym czasie (sobota od godz. 20) "The Voice of Poland" (TVP2) przyciągnął średnio 2,45 mln - tradycyjnie większą oglądalność zdobyła druga część (2,74 mln, wzrost o 300 tys.), ale widzów zyskała również pierwsza (z 1,94 mln do 2,16 mln).

Pozostałe muzyczne programy - "Twoja twarz brzmi znajomo" (Polsat), "Must Be The Music" (Polsat) i "Aplauz, aplauz!" (TVN) - notują zbliżone wyniki na poziomie ok. 2,16 - 2,28 mln.

Reklama

Dodajmy, że od kolejnej soboty (10 października) do rywalizacji dołączy nadawany przez Polsat "Super Dzieciak".

Małgorzata Bernatowicz - wcześniej finalistka "Must Be The Music" z duetem MashMish - w "The Voice of Poland":

Czytaj także:

"Mam talent": Od fantasy rocka po electro swing

"The Voice of Poland": Adrian Wojtków złapał Edytę Górniak za pupę!

"Must Be The Music": Lucky znów bez szczęścia

"Aplauz, aplauz": Występy zespołowe i kolejni przegrani


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy