Twoja Twarz Brzmi Znajomo
Reklama

"SuperDzieciak" podgryzł konkurencję (wyniki oglądalności)

Debiutujący w sobotę (10 października) nowy show "SuperDzieciak" uszczuplił wyniki konkurencyjnych programów.

Debiutujący w sobotę (10 października) nowy show "SuperDzieciak" uszczuplił wyniki konkurencyjnych programów.
Jury "SuperDzieciaka" w komplecie /AKPA

Liderem wśród talent-shows od startu jesiennej ramówki jest "Mam talent" (TVN), który w poprzednim tygodniu prawie dobił do poziomu 3,5 mln widzów. Start "SuperDzieciaka" (Polsat) sprawił, że część widzów "Mam talent" i nadawanego w tym samym czasie "The Voice of Poland" (TVP2) prawdopodobnie przerzuciła się na nowy program z udziałem dzieci. Show TVN stracił ok. 230 tys., nieco mniej ubyło "The Voice of Poland". Bitwy wokalne pomiędzy uczestnikami programu TVP2 zobaczyło ok. 2,11 mln widzów.

W "SuperDzieciaku" występują dzieci w wieku od 4. do 16. roku życia, które prezentują przed telewidzami i jurorami różne talenty: muzyczne, sportowe, taneczne, ale też związane ze sztuką i nauką. Uczestników oceniają były bokser Dariusz Michalczewski, idol nastolatek wokalista Dawid Kwiatkowski, aktorki Magdalena Stużyńska ("Przyjaciółki", Marcysia ze "Złotopolskich") i Roma Gąsiorowska ("Sala samobójców", "Ki"). Program prowadzą wokalista Afromental Wojtek "Łozo" Łozowski (przez sześć edycji zasiadał w jury "Must Be The Music" oraz aktorka Katarzyna Ankudowicz (wiosną wystąpiła w "Twoja twarz brzmi znajomo"). W pierwszym odcinku (prawie 1,6 mln widzów) wśród śpiewających uczestników zobaczyliśmy m.in. Gabrysię Świerczek (wcześniej "Must Be The Music"), Piotra Zubka (m.in. "Bitwa na głosy") oraz Wojtka Olejarza. Ten ostatni - 12-letni podopieczny Kamila Bednarka - ku rozpaczy fanek pożegnał się jednak z programem.

Reklama

Widzów odzyskuje za to pokazywany po "SuperDzieciaku" "Twoja twarz brzmi znajomo" (Polsat). Sobotnie zwycięstwo Michała Grobelnego jako Stinga zobaczyło ponad 2,34 mln widzów (wzrost o ok. 430 tys.).

W niedzielę (11 października) Polsat pokazał decydujący o awansie na Euro 2016 piłkarski mecz Polska - Irlandia. W związku z tym ta stacja nie pokazała kolejnego odcinka "Must Be The Music". Z linii strzału zszedł też TVN, który obawiając się niskiej oglądalności przełożył emisję programu "Aplauz, aplauz". Wygrane przez Biało-czerwonych spotkanie przed telewizorami zobaczyło ponad 10,3 mln! (oglądalność Polsatu i Polsatu Sport).

Czytaj także:

"Mam talent": Jurorzy na nie, a Marcin Prokop naciska Złoty Przycisk

"The Voice of Poland": Fatalny występ Any Andrzejewskiej i Sary Girgis


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy