Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Muzyka
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzja
Somebody's Child "Somebody's Child": O nim będzie głośno [RECENZJA]
Recenzja
YES "A Mirror to the Sky": Nie chcem, ale muszem... przyznać [RECENZJA]
Reklama
Recenzja
Matchbox Twenty "Where the Light Goes": piosenki, których miało nie być [RECENZJA]
Recenzja
Barto Katt & Koza "GEAR 3000": Przekraczając granice w głowach [RECENZJA]
Recenzja
Kuba Knap "TipiKnapa": Nara chłopcy! [RECENZJA]
Recenzja
Foo Fighters "But Here We Are": Muzyczna maść na blizny [RECENZJA]
Recenzja
Katarzyna Groniec "Konstelacje": ulotne piękno muzycznych opowieści [RECENZJA]
Recenzja
Feist "Multitudes": Dwanaście piosenek o życiu [RECENZJA]
Recenzja
Fever Ray "Radical Romantics": Kochać, jak to łatwo powiedzieć [RECENZJA]
Recenzja
Ellie Goulding "Higher than Heaven": Dyskoteka, z której chce się wyjść [RECENZJA]
Recenzja
Adam Lambert "High Drama": Niepotrzebny recykling [RECENZJA]
Recenzja
Paul Simon "Seven Psalms": Pięknie o odchodzeniu [RECENZJA]
Recenzja
Arlo Parks "My Soft Machine": krótkie piosenki o miłości [RECENZJA]
Recenzja
Nosowska "Degrengolada": Gra na własnym boisku
Recenzja
Lewis Capaldi "Broken by Desire to Be Heavenly Sent": Midas z Glasgow [RECENZJA]
Recenzja
Mona polaski "Oryginał": trzeba się lepiej poznać [RECENZJA]