Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Muzyka
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzja
Tede i Borixon "Fiodor i Borys": Smak rozczarowania [RECENZJA]
Recenzja
Peja/Slums Attack "HIP_HOP_50": Wspomnienia jak wybroczyny [RECENZJA]
Reklama
Recenzja
Public Image Ltd "End of World": Kto raz Zgniłek, ten na zawsze Zgniłek [RECENZJA]
Recenzja
Taco Hemingway "1-800-OŚWIECENIE": Sprawniej, ale nijako [RECENZJA]
Recenzja
Neil Young "Chrome Dreams": Najlepszy album, którego nie było [RECENZJA]
Recenzja
Alice Cooper "Road": 60 lat horroru [RECENZJA]
Recenzja
Mata "< 33": Czy aby na pewno płyta nie siada? [RECENZJA]
Recenzja
Bonnie Prince Billy "Keeping Secrets Will Destroy You": Kanarek w kopalni węgla [RECENZJA]
Recenzja
Nas "Magic 2": chwilowa zadyszka [RECENZJA]
Recenzja
Post Malone "Austin": Popstar [RECENZJA]
Recenzja
Travis Scott "UTOPIA": Blockbuster w świecie rapu [RECENZJA]
Recenzja
Vito Bambino "Pracownia": ciągoty do melancholii [RECENZJA]
Recenzja
Kasta "Nestor". To nie pożegnanie, a angielskie wyjście [RECENZJA]
Recenzja
Nothing But Thieves "Dead Club City": Niby martwy klub, a jak tańczą... [RECENZJA]
Recenzja
Lordofon "Passe": Przyjemność, z której nie ma przyjemności [RECENZJA]
Recenzja
Young Thug "Business is Business": Letni biznes [RECENZJA]