Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Muzyka
Wiadomości
Artykuły
Wywiady
Recenzje
Gatunki
Metal
Pop
Alternatywa
Rock
Hip hop
Disco polo
Rankingi
Koncerty
Teksty piosenek
Raporty specjalne
Interia
Muzyka
Recenzje
Recenzje
Recenzja
Young Thug "Business is Business": Letni biznes [RECENZJA]
Recenzja
Young Igi "Notatki z marginesu": tu jest jakby luksusowo! [RECENZJA]
Reklama
Recenzja
PJ Harvey "I Inside the Old Year Dying": Świat chaosu i harmonii [RECENZJA]
Recenzja
Sigur Rós "ÁTTA": Muzyka zesłana z niebios
Recenzja
Coi Leray "Coi": Sztuczniej się nie da [RECENZJA]
Recenzja
Blur "The Ballad of Darren": Kryzys wieku dojrzalszego [RECENZJA]
Recenzja
Michael Bolton "Spark of Light": Ach, ty mój kameleonie! [RECENZJA]
Recenzja
Swans "The Beggar": Gigantomanii ciąg dalszy [RECENZJA]
Recenzja
Urbanski "Everdome (Original Metaverse Soundtrack)": Emocje w metawersum [RECENZJA]
Recenzja
Nanga "Sport, wojna i miłość": To nie jest burza [RECENZJA]
Recenzja
Christine and the Queens "Paranoia, Angels, True Love": Paranoiczna opera [RECENZJA]
Recenzja
Sophie Ellis-Bextor "Hana": Konsekwencja ważna jest [RECENZJA]
Recenzja
Porter/Karczewska "On the Wrong Planet": Z "Idola" z idolem [RECENZJA]
Recenzja
Half Moon Run "Salt": Pozostała nam tylko sól [RECENZJA]
Recenzja
Extreme "Six": Więcej niż słowa [RECENZJA]
Recenzja
Queens of the Stone Age "In Times New Roman": Ryży znów ma wilcze oczy [RECENZJA]