The Voice Of Poland

"The Voice Kids" w Telewizji Polskiej

Telewizja Polska zamówiła realizację pierwszej edycji muzycznego talent show z udziałem dzieci "The Voice Kids". Program będzie nagrywany równolegle z "The Voice of Poland", ale jeszcze nie zdecydowano, czy trafi do jesiennej ramówki TVP2 - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

TVP zamówiło pierwszy sezon programu "The Voice Kids"

"The Voice Kids" to mutacja popularnego na całym świecie formatu muzycznego "The Voice", który w Polsce doczekał się już siedmiu edycji, a jesienią Dwójka pokaże kolejną odsłonę (trwają castingi). Oba programy oparte są na licencji Talpa Content, a produkcją na zlecenie TVP zajmuje się Rochstar - firma posiada prawa do realizacji tych formatów w naszym kraju.

W show "The Voice Kids" występują utalentowane wokalnie dzieci w wieku 6-14 lat. Ich występy na wszystkich etapach programu oceniają trenerzy. Zasady są bardzo podobne jak w "The Voice": dzieciaki biorą udział w castingach, wybierają drużynę ulubionego trenera i rywalizują o przejście do etapu z koncertami finałowymi.

W oryginalnym formacie mali uczestnicy walczą o stypendium na dalszą naukę lub kontrakt płytowy. Decyzja o wyborze nagrody należy do rodziców zwycięzcy.

Jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl, Telewizja Polska zamówiła u Rochstara realizację pierwszej edycji "The Voice Kids". Program ma być nagrywany równolegle do "The Voice of Poland".

Reklama

Ósma edycja "VOP" na pewno trafi do jesiennej ramówki TVP2. Nie zdecydowano jednak, czy Dwójka wyemituje w sezonie jesiennym także pierwszy sezon "The Voice Kids".

Do tej pory lokalne wersje "The Voice Kids" powstały m.in. w Wietnamie, Francji, Tajlandii, Hiszpanii, Belgii i w Niemczech. W każdym z tych krajów dziecięce talent show cieszy się ogromną popularnością.

Warto dodać, że Rochstar próbował zainteresować Telewizję Polską formatem "The Voice Kids" już trzy lata temu, a po sukcesie pierwszej edycji "Małych gigantów" (wiosną 2015 roku) Rinke Rooyens ponownie złożył TVP ofertę realizacji "TVK". Ówczesny prezes TVP Juliusz Braun nie wyraził zainteresowania polską wersją tego talent show, bo był sceptycznie nastawiony do dużych widowisk rozrywkowych z młodszymi uczestnikami.

Show TVN "Mali giganci" zapoczątkowało w polskiej telewizji trend na programy z udziałem dzieci. Idąc za sukcesem dziecięcego formatu stacja wyprodukowała w 2016 roku "MasterChefa Juniora", który również okazał się hitem, a jesienią 2015 roku Polsat pokazał jedną edycję "SuperDzieciaka". Telewizja Polska wyprodukowała natomiast w zeszłym roku program "Hit, Hit, Hurra!".

"The Voice of Poland" można było oglądać w Dwójce jesienią ub.r., w soboty o godz. 20.00. Średnia widownia programu wyniosła wówczas 2,02 mln osób, co przełożyło się na 13,48 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,45 proc. w grupie 16-59.

***Zobacz materiały o podobnej tematyce***

INTERIA.PL/Wirtualnemedia
Dowiedz się więcej na temat: The Voice Of Poland
Najlepsze tematy