Orange Warsaw Festival 2016
Reklama

Mikołaj Ziółkowski: Nowy etap rozwoju rynku festiwalowego w Polsce

Orange Warsaw Festival i Open’er Festival, czyli jedne z najpopularniejszych wydarzeń muzyczne w Polsce, będą się uzupełniały programowo. Alter Art, organizator gdyńskiego festiwalu, i Orange Polska, sponsor warszawskiej imprezy, rozpoczynają współpracę. Wspólnymi siłami chcą do Polski przyciągać najlepszych i najbardziej popularnych artystów i w ten sposób umacniać swoją pozycję na rynku największych europejskich festiwali.

Orange Warsaw Festival i Open’er Festival, czyli jedne z najpopularniejszych wydarzeń muzyczne w Polsce, będą się uzupełniały programowo. Alter Art, organizator gdyńskiego festiwalu, i Orange Polska, sponsor warszawskiej imprezy, rozpoczynają współpracę. Wspólnymi siłami chcą do Polski przyciągać najlepszych i najbardziej popularnych artystów i w ten sposób umacniać swoją pozycję na rynku największych europejskich festiwali.
Mikołaj Ziółkowski liczy na owocną współpracę Orange z Alter Artem /Newseria Lifestyle

"Orange i Alter Art rozpoczynają współpracę. To na pewno będzie nowy etap i nowy impuls do rozwoju rynku muzycznego i rynku festiwalowego w Polsce. Alter Art staje się organizatorem Orange Warsaw Festival, a Orange będzie od tej pory głównym sponsorem Open’era" - mówi agencji Newseria Mikołaj Ziółkowski, szef Alter Art, organizator Open’er Festival.

Warszawska i gdyńska impreza na stałe wpisały się w kalendarz letnich wydarzeń muzycznych. Orange Warsaw Festival odbędzie się w 2016 roku po raz dziewiąty na początku czerwca. Osiem poprzednich edycji przyciągnęło ponad 120 wykonawców i pół miliona fanów.

Reklama

Z kolei Open’er Festival odbędzie się w tym roku po raz piętnasty. Tegoroczna edycja przyciągnęła 185 tys. uczestników. W przyszłym roku fani muzyki będą bawić się w Gdyni między 29 czerwca a 2 lipca.

"Początek czerwca będzie rozpoczynał sezon festiwalowy, jak do tej pory, w Warszawie. Z racji szerszej współpracy będzie to wydarzenie komplementarne do Open’era. Obydwa wydarzenia będą się wspierały, tworzyły pewną całość, ale tak naprawdę dzięki tej współpracy będziemy w stanie poszerzyć ofertę muzyczną, by zorganizować coś dla wszystkich fanów muzyki, dla wszystkich odbiorców festiwali" - wyjaśnia Ziółkowski.

Anna Kowalik-Mizgalska z Orange Polska podkreśla, że muzyka jest głównym obszarem strategii sponsoringowej marki. Cel jest taki, żeby do Polski przyciągnąć najlepszych artystów i w ten sposób konkurować z innymi, podobnymi imprezami w Europie.

Swój udział w przyszłorocznym Open’erze już ogłosili m.in. Red Hot Chili Peppers, Florence and the Machine i Wiz Khalifa. Pierwsi artyści na Orange Warsaw Festival zostaną ogłoszeni w kolejnych tygodniach. Jak podkreśla Ziółkowski, atrakcyjny program festiwalu jest gwarantem sukcesu wydarzenia.

"Bardzo się cieszę z tej współpracy, ponieważ dwóch liderów rynku, Orange jako marka i Alter Art jako największy niezależny promotor, łączy siły. Już w przyszłym roku, a także w kolejnych latach fani będą mogli się cieszyć jeszcze większą ilością muzyki i z jeszcze większej ilości wspaniałych emocji z tym związanych" - mówi szef Alter Art.

Współpraca przy tworzeniu obu festiwali pozwoli nie tylko zbudować uzupełniającą się ofertę muzyczną. Osoby zainteresowane zarówno gdyńską, jak i warszawską imprezą będą mogły skorzystać ze specjalnych zniżek na karnety.

Newseria Lifestyle
Dowiedz się więcej na temat: Mikołaj Ziółkowski | Open'er Festival | Orange Warsaw
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama