The Voice Of Poland
Reklama

"The Voice Of Poland" zbiera cięgi od konkurencji

Wyniki oglądalności są bezlitosne dla programu "The Voice Of Poland", który mimo bardzo przychylnych opinii widzów, wyraźnie przegrywa z konkurencją.

Sobotni (12 października) odcinek "The Voice Of Poland", w którym pokazano "bitwy" między uczestnikami, zgromadził przed telewizorami 2,05 mln widzów - spadek o 60 tys. w stosunku do ubiegłego tygodnia.

Emitowany w tym samym czasie "Mam talent" przyciągnął aż o 1,5 mln odbiorców więcej niż "The Voice Of Poland" - 3,62 mln.

Również "Must Be The Music" może pochwalić się dużo lepszymi wynikami. Niedzielny (13 października) odcinek zgromadził widownię na poziomie 3,07 mln. Polsatowski "Must Be The Music" wygrywa również bezpośrednią rywalizację z kulinarnym show TVN-u "Masterchef", który w niedzielę obejrzało 2,87 mln widzów.

Reklama

Czytaj nasze relacje:

"Must Be The Music 6": Słoneczko cudne i półfinaliści

"Mam talent" znów rozśpiewany

"The Voice Of Poland": Kpiny z przeboju Agnieszki Chylińskiej

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: oglądalność | Mam Talent | The Voice Of Poland | Must be the Music
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy