Reklama

Reklama z Robinem Thicke nieprzyzwoita?

Brytyjscy telewidzowie skarżą się na reklamę z udziałem wokalisty Robina Thicke. W efekcie spot może być wyświetlany jedynie po godzinie 19.30.

Robin Thicke nagrał reklamę głośniczków w kształcie pigułki. W spocie wykorzystano przebój Amerykanina "Blurred Lines".

Wokół piosenkarza ochoczo podskakują trzy kuso ubrane modelki.

Do instytucji zajmującej się standardami etycznymi reklamy w Wielkiej Brytanii (Advertising Standards Authority) wpłynęło kilkaset skarg na spot Beats Pill. Oburzeni widzowie argumentują, że reklama jest seksistowska, degradująca dla kobiet i niewłaściwa dla dzieci.

ASA orzekła, że spot nie może być emitowany przed 19.30. Producent sprzętu oświadczył, że reklama nie miała na celu nikogo obrażać.

Reklama

Dodajmy, że za pomysłem głośniczków w kształcie pigułki stoi słynny Dr. Dre.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Robin Thicke | reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama