Reklama

Prince: Płyta bez wydawcy?

Premierowy singel Prince'a, zapowiadający album "Planet Earth", będzie najpierw dostępny wyłącznie dla użytkowników jednej z amerykańskich sieci telekomunikacyjnych.

Najnowsze nagranie Prince'a "Guitar", będzie promować album "Planet Earth", którego premierę wstępnie zaplanowano na lipiec.

Telefoniczny operator Verizon Wireless zdobył wyłączność na ten utwór i wykorzysta go do promocji swojej nowej usługi identyfikacji za pomocą piosenki, Song ID. Utwór Prince'a będzie dostępny bezpłatnie dla każdego, kto zarejestruje się w internetowym demo tej usługi.

Po wydaniu ostatniego albumu "3121" w wytwórni Universal, Prince obecnie nie ma żadnego kontraktu, ani na promowanie, ani na dystrybucję "Planet Earth". Współpraca z Verizon ma zatem wzbudzić uwagę jego fanów.

Reklama

"Żadna wytwórnia płytowa nie jest w to zaangażowana. To umożliwiło nam ścisłą współpracę" - mówi starszy wiceprezydent d/s marketingu i cyfrowych mediów w Verizon, John Harrobin.

Jedyną drogą, którą fani mogą zdobyć singla, jest spróbowanie demo Song ID, które będzie dostępne na internetowej stronie Verizon, jak również w portalach YouTube, Revver i MySpace.

Demo składa się z teledysku do singla i podpowiedzi dla zarejestrowanych, by trzymali swój telefon przy głośniku komputera, aby piosenka została zidentyfikowana. Po rozpoznaniu użytkownicy mogą ściągnąć całą piosenkę jednym kliknięciem.

Kampania Verizon z Princem będzie także reklamowana w amerykańskiej telewizji.

Zobacz teledyski Prince'a na stronach INTERIA.PL!

Billboard
Dowiedz się więcej na temat: Earth | wydawcy | Prince | Prince Rogers Nelson
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy