The Voice Of Poland
Reklama

"Must Be The Music" przegonił "X Factora"!

"Must Be The Music" z minimalnie większą widownią niż "X Factor". Nadal wynikami imponuje serial o Annie German.

Swój wynik jako jedyny w tym tygodniu poprawił "Must Be The Music" (nadawany w niedziele). Muzyczny show Polsatu obejrzało niespełna 3,7 mln widzów (w górę o ok. 170 tys.).

"X Factor" z tygodnia na tydzień traci początkowy impet. Trzeci odcinek (sobota, 9 marca) przyciągnął przed telewizory nieco ponad 3,6 mln (spadek o ok. 200 tys.). To między tymi programami tradycyjnie toczyć się będzie rywalizacja o miano najpopularniejszego talent show tej wiosny.

Konkurujący bezpośrednio z "X Factorem" "The Voice of Poland" (pokazywany przez TVP2 w soboty) w zasadzie utrzymał wynik sprzed tygodnia - ponad 2,1 mln widzów. To mniej więcej poziom, na jakim utrzymywała się oglądalność pierwszej edycji programu.

Reklama

Stałą widownią - na poziomie nieosiągalnym dla talent shows - cieszy się nadawany w piątki przez TVP1 serial o Annie German. Opowieść o losach polskiej piosenkarki śledzi ok. 5,9 mln widzów.

Czytaj nasze relacje z weekendowych talent shows:

Emocje w "Must Be The Music"

"X Factor": Powrót mistrza ciętej riposty

"The Voice Of Poland": Śmierć disco polo?

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy