Reklama

Madonna: Reklama BMW

Madonna i jej mąż, angielski reżyser Guy Ritchie, zgodnie z umową zawartą z koncernem samochodowym BMW, nakręcą wart 2.1 miliona dolarów klip reklamowy. Piosenkarka zarobi za udział w tej kampanii 1.5 miliona.

Madonna i jej mąż, angielski reżyser Guy Ritchie, zgodnie z umową zawartą z koncernem samochodowym BMW, nakręcą wart 2.1 miliona dolarów klip reklamowy. Piosenkarka zarobi za udział w tej kampanii 1.5 miliona.

Oprócz nakręcenia serii krótkich spotów reklamowych, Madonna wystąpi także w 10 minutowym filmie u boku Clive'a Owena i zagra... samą siebie. Jej mąż zarobi za wyreżyserowanie filmiku 150 tysięcy dolarów. Jego premiera jest zapowiedziana na 1 kwietnia i już wiadomo, że będzie to premiera internetowa.

Jak przewiduje scenariusz, w filmie Madonna będzie uciekać przed goniącymi ją paparazzi. W tym celu po wyjściu z hotel wsiądzie do taksówki. Grający taryfiarza Owen zapyta ją, gdzie chce jechać, na co ona odpowie: "Gdziekolwiek". Z ust taksówkarza padną słowa "Madame, wezmę panią na przejażdżkę pani życia" i tak rozpocznie się wielki uliczny pościg paparazzi za taksówką.

Reklama

Film kosztować ma w sumie ponad 2.1 miliona dolarów, a koszt samego makijażu dla piosenkarki wyniesie nieco ponad 75 tysięcy dolarów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklama | Madonna | BMW
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy